Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

Konzultační seminář o praktickém provádění INTRASTATU v roce 2024

11.1.2024

Na semináři budou uceleně a přehledně vyloženy ustanovení nařízení vlády č. 333/2021 Sb., které zavádí povinnost uvádět DIČ partnera a zemi původu ve směru vývozu. Zvláštní pozornost bude věnována také kódům povahy transakce a jejich použití. V neposlední řadě budou účastníci semináře obeznámeni s problematikou zjednodušujícího hlášení (vykazování), které za splnění určitých podmínek umožňuje výraznější zjednodušení podávání hlášení Intrastatu.

Seminář bude konkrétně zaměřen na:    

  • vznik a zánik povinnosti k vykazování údajů do Intrastatu
  • referenční období
  • zjednodušené hlášení
  • zboží sledované v Intrastatu
  • zboží nesledované v Intrastatu
  • způsoby předávání výkazů pro Intrastat celním orgánům
  • obsah a rozsah všech údajů vykazovaných do Intrastatu, s mimořádným zaměřením na fakturovanou hodnotu zboží, kódy povahy transakcí, třístranný obchod, kombinovanou nomenklaturu zboží, DIČ partnera a země původu ve směru vývozu
  • opravy a upřesňování údajů ve výkazech pro Intrastat
  • dobropisy
  • informace o kontrolách správného provádění Intrastatu, požadované dokumentaci při těchto kontrolách a sankcích za zjištěné chyby
  • dotazy účastníků k provádění Intrastatu a odpovědi na ně

Přednášejí a na dotazy odpovídají:

Mgr. Veronika TRAKALOVÁ

metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu

 Ing. Jan BÍLÝ

odborný rada v oddělení datové podpory statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu

Místo: on-line v aplikaci ZOOM (na url odkazu, který zašleme po přihlášení a uhrazení platby)

Podmínky účasti:

Pro členy KHKKK – 2178,- vč. DPH

Pro nečleny KHKKK – 2904,- vč. DPH

Kontaktní osoba:

Ing. Kateřina Danková, tel: 775 188 873, email: dankova@khkkk.cz

Přihláška: online ZDE

Uzávěrka pro přihlášení je do 5.1.2024

Podrobnosti

Datum:
11.1.2024
Rubrika Akce: