
- akce již proběhla.
Konzultační seminář o praktickém provádění INTRASTATU v roce 2021
4.2.2021 @ 09:00 - 14:30
Navigace pro Akce
LEKTOŘI:
Ing. Jan Bílý – vedoucí oddělení metodiky a zpracování Intrastatu a Extrastatu odboru statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu
Mgr. Veronika Trakalová – metodička Intrastatu v oddělení metodiky a zpracování Intrastatu a Extrastatu odboru statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu
Termín: 4. 2. 2021, 9:00 – 14:30 hodin
Místo: ON-LINE na url odkazu, který zašleme po přihlášení a uhrazení platby
PROGRAM:
- Připravované změny v Intrastatu účinné od 1. 1. 2022
- Předpisy, prameny a kde získat informace o provádění Intrastatu
- Zboží sledované v Intrastatu
- Zboží nesledované v Intrastatu
- Vznik a zánik povinnosti vykazování údajů
- Zvláštní druhy a pohyby zboží
- Malé zásilky
- Rozebrané zboží
- Kódy povahy transakce (praktické příklady)
- Zpracování dle smlouvy
- Skupiny dodacích podmínek
- Kód zboží
- Vlastní hmotnost
- Množství v doplňkových měrných jednotkách
- Fakturovaná hodnota
- Přepočítací kurz
- Provádění oprav ve výkazech
- Dobropisy
- Sankce a chyby v provádění Intrastatu
Podmínky účasti:
- Pro členy KHK KK: 1200 Kč bez DPH/ 1452 Kč vč. DPH
- Pro nečleny: 1500 Kč bez DPH/ 1815 Kč vč. DPH
Číslo účtu pro platbu: 195658274/0300, VS = 04022021, do zprávy pro příjemce uveďte vaše IČ.
Účast je závazná. Bezplatné storno akceptujeme do 4 dnů před zahájením semináře. Seminář se uskuteční při minimálním počtu 10 ti osob. Na základě zaslaného přihlášení účasti obdrží účastník potvrzení o registraci s výzvou k platbě. Uzávěrka pro přihlášení je do 1. 2. 2021.
Kontaktní osoba:
Ing. Kateřina Danková, tel: 775 188 873, 354 426 140, email: dankova@khkkk.cz