Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

Konzultační seminář o praktickém provádění Intrastatu v roce 2022

6.1.2022 @ 09:00 - 14:30

Chcete se dostatečně připravit na změny platné od 1.1.2022? Seznámit se s novinkami nového nařízení vlády č. 333/2021, s novou povinností uvádět DIČ partnera a zemi původu na vývozu, se změnou kódů povahy transakcí?

To vše a řadu dalších novinek jsme pro Vás připravili na našem semináři, který se uskuteční již začátkem příštího roku.

TERMÍN KONÁNÍ: 6. ledna 2022, od 9:00 do 14:30 hodin
MÍSTO KONÁNÍ: prezenčně (na adrese Krajská hospodářská komora KK, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 478/33, Cheb) nebo on-line (na url odkazu, který zašleme po přihlášení a uhrazení platby)

Cílem semináře je seznámit s prováděním Intrastatu jak účastníky, kteří s jeho vykazováním začínají, tak účastníky, kteří již Intrastat vykazují a chtějí získat odpovědi na své dotazy k jeho provádění.

Účastníci semináře získají všechny potřebné informace o vykazování údajů do Intrastatu včetně jejich pramenů. Obchodníci se seznámí se správným a jednotným výkladem ustanovení aktuálních právních předpisů, aby jim ani jejich zástupcům nečinilo správné provádění Intrastatu problémy.

PŘEDNÁŠEJÍCÍ:
Ing. Jan Bílý – vedoucí oddělení metodiky a zpracování Intrastatu a Extrastatu odboru statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu
Mgr. Veronika Trakalová – metodička Intrastatu v oddělení metodiky a zpracování Intrastatu a Extrastatu odboru statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu

PROGRAM:
– změny v Intrastatu účinné od 1. 1. 2022
– nová terminologie
– DIČ partnera a země původu ve směru vývozu
– úprava definice referenčního období
– vznik a zánik povinnosti k vykazování údajů do Intrastatu
– zjednodušené hlášení
– zboží sledované v Intrastatu
– zboží nesledované v Intrastatu
– způsoby předávání výkazů pro Intrastat celním orgánům
– obsah a rozsah všech údajů vykazovaných do Intrastatu, s mimořádným zaměřením na fakturovanou hodnotu zboží, nové kódy povahy transakcí, třístranný obchod a kombinovanou nomenklaturu zboží
– opravy a upřesňování údajů ve výkazech pro Intrastat
– dobropisy
– informace o kontrolách správného provádění Intrastatu, požadované dokumentaci při těchto kontrolách a sankcích za zjištěné chyby
– dotazy účastníků k provádění Intrastatu a odpovědi na ně

PODMÍNKY ÚČASTI:
Pro členy KHK KK: 1500 Kč bez DPH/ 1815 Kč vč. DPH
Pro nečleny: 1800 Kč bez DPH/ 2178 Kč vč. DPH

Číslo účtu pro platbu: 195658274/0300, VS = 06012022, do zprávy pro příjemce uveďte vaše IČ.

Účast je závazná. Bezplatné storno akceptujeme do 5-ti dnů před zahájením semináře.
Kapacita pro prezenční účast je omezena, max. 18 osob. Ostatní účastníci se mohou účastnit on-line.
Na základě zaslaného přihlášení účasti obdrží účastník potvrzení o registraci s výzvou k platbě. V případě on-line účasti obdrží účastník po uhrazení platby e-mail s url odkazem a heslem pro on-line přihlášení do semináře.

— Přihláška zde — 

Uzávěrka pro přihlášení je do 31. 12. 2021.

Pozvánka ke stažení v PDF

Bližší informace a dotazy:

Ing. Kateřina Danková
dankova@khkkk.cz I +420 775 188 873

Podrobnosti

Datum:
6.1.2022
Čas:
09:00 - 14:30
Rubrika Akce: