Krajská hospodářská komora Karlovarského kraje představuje své členy: Markéta Linhartová
Markéta Linhartová pracuje pro pražskou společnost Beplan finanční plánování s.r.o., která se zabývá realitní a finanční činností. Zeptali jsme se jí na následující otázky:
Jak jste se dostala k podnikání?
K podnikání jsem se dostala díky své vášni pro nemovitosti a práci s lidmi. Odjakživa mě bavilo pomáhat ostatním, najít ideální řešení pro jejich potřeby a realitní trh mi přišel jako skvělá příležitost spojit práci, kterou miluji s podnikáním.
Jaké jsou Vaše podnikatelské plány do budoucna?
Mým hlavním cílem je stále poskytovat klientům špičková služby a rozšířit své podnikání o nové moderní nástroje, jako je například efektivní využití online marketingu, nebo virtuálních prohlídek. Také bych chtěla, třeba pracovat s developery a zaměřit se na větší projekty.
Na co jste při svém podnikání opravdu hrdá?
Nejvíce jsem hrdá na důvěru, kterou mi klienti projevují. Když mi někdo svěří svou nemovitost a dovolí mi být součástí tak důležitého kroku, jako je prodej či koupě domova, je to pro mě obrovská čest.
Zároveň jsem pyšná na to, že buduji stabilní podnikání, které je založeno na poctivosti, důvěře, profesionalitě a osobnímu přístupu ke každému klientovi.
Na této práci mě baví, že každý den je jiný. Práce realitního makléře spojuje mnoho různých činností- od osobních jednání s klient přes vyjednávání na úřadech až po marketing. Nejvíce mě ale těší ten okamžik, kdy vidím spokojenost na tváři klienta, který našel svůj vysněný domov, nebo úspěšně prodal svou nemovitost.
Co vás nejvíce trápí při vašem podnikání?
To že podnikání v realitním oboru přináší nejen spoustu radostí, ale také výzev. Co mě nejvíce trápí, je občasná nejistota spojená s vývojem trhu. Ceny nemovitostí, úrokové sazby a zájem klientů se neustále mění, což někdy komplikuje plánování a práci s klient, kteří mohou být nejistotou ovlivněni.
Občas se také setkávám s předsudky vůči profesi realitního makléře. Někteří lidé mají mylnou představu, že naše práce spočívá jen v podpisování smluv a sjednávání prohlídek. Ve skutečnosti za každou úspěšnou transakcí stojí hodiny příprav, jednání a řešení problémů.
Ale i přes tyto výzvy mě moje práce naplňuje a motivuje se neustále zlepšovat a hledat nové způsoby, jak poskytovat co nejlepší služby.