Krajská hospodářská komora Karlovarského kraje představuje své členy: VISIOR s.r.o.
Firma VISIOR s.r.o. se zabývá inovativní formou reklamy na digitálních LCD displejích v obchodních centrech v Karlovarském kraji. Konkrétně OC Shopland Karlovy Vary a OC Dragoun Cheb.
„Máme pro Vás jedinečnou příležitost oslovit nové zákazníky prostřednictvím naší exponované reklamy. Přinášíme regionálním firmám velmi dostupné moderní, flexibilní a efektivní médium ke komunikaci s návštěvníky v OC, kteří jsou v nákupní fázi a jinak smýšlejí. Jedná se o velmi frekventovaná místa, kde je vysoká fluktuace lidí.“ představuje na úvod činnost své firmu jednatel společnosti David Kotrman, kterého jsme se dále zeptali:
Jak jste se dostal/a k podnikání?
O podnikání přemýšlím již od střední školy, ale podnikat jsem začal až v roce 2023, kdy na tom měl největší podíl můj společník. Prvotní impuls byl, kdy jsem šel po jednom obchodním centru. V ten moment jsem měl otevřenou hlavu a oči. Pozastavil jsem se u jednoho digitálního LCD, který tam byl umístěn. Pustil jsem stopky na telefonu a změřil jsem, jak dlouhá smyčka v daném displeji běží a kolik v ní je klientů. Okamžitě jsem volal společníkovi přes video, otočil jsem kameru na displej a nic jsem neříkal. Jelikož dlouhodobě máme se společníkem velmi blízko k marketingu, tak ihned vyhrknul myšlenku, kterou já už měl v hlavě. Pojďme to udělat! Oba jsme věděli, že je to velmi efektivní médium s ohledem na vysokou fluktuaci návštěvníků v obchodních centrech. Cíl byl a je – udělat toto médium dostupnější pro regionální klienty, co se týče finanční náročnosti. Také jsme věděli, že v Karlovarském regionu jsou v tomto směru nepokrytá OC.
Jaké jsou Vaše podnikatelské plány do budoucna?
Vzhledem k naším dosavadním zkušenostem a spokojenosti našich klientů, kteří jsou napříč všemi kategoriemi, máme prvotní plán expandovat do dalších obchodních center.
Na co jste při svém podnikání opravdu hrdí?
Jsme velmi hrdí na to, s jakými klienty spolupracujeme. Obsáhli jsme 90% možných kategorií a to nám jasně říká, že tato reklama je pro každého. Přinášíme regionálním klientům novou moderní příležitost ke zviditelnění jejich firmy. A v neposlední řadě jsme hrdí na to, že jsme toto celé zvládli dotáhnout, i přes spoustu překážek, které každé podnikání přináší.
Co vás nejvíce trápí při vašem podnikání?
Nemohu říct, že by nás to nejvíce trápilo, ale náš region je oproti jiným dost specifický. V jiných městech s tímto druhem reklamy mají tamní firmy větší zkušenosti. Dokonce již mají toto médium začleněné ve svých marketingových budgetech na prvních pozicích. V našem regionu je to na úrovni B2C celkem novinka, a proto klientům rozhodovací proces trvá déle než u ostatních měst. Vzhledem k cenové dostupnosti a benefitům tohoto typu reklamy jsme přesvědčeni, že již v brzké době, se to zlomí i v našem regionu.