Kreativní vouchery: cesta k vylepšení produktů a jejich prezentace

09.10.2018

Dobře vypadající obal často prodává výrobek lépe než jeho kvalita, moderní internetové stránky vytváří dobrý dojem při prvním kontaktu se zákazníkem a nový interiér láká zákazníky ke kávě v kavárně, kterou již dlouho nenavštívili. Podporu těchto netechnologických inovací ve firmách Karlovarského kraje by mohl zajistit takzvaný kreativní voucher.

„Pomozte vytvořením nového nástroje na podporu podnikání vyplněním krátkého dotazníku

Kreativní voucher je jednorázová finanční podpora pro firmy, které by rády podpořily svůj růst za pomoci vylepšení designu svých produktů nebo jejich prezentace. Podobná forma podpory již funguje například v Jihomoravském a Středočeském kraji. Voucher je vždy postaven na spolupráci firmy a kreativce, kdy kreativec pro firmu realizuje službu zaměřenou na široké spektrum oblastí (např. animace, architektura, branding, design, fotografie, zvuk, video, mobilní aplikace, práce s texty aj.).

Před tím, než ale tento nástroj bude zaveden, je třeba znát názor podnikatelů Karlovarského kraje na jeho podobu. Proto žádá Karlovarská agentura rozvoje podnikání o vyplnění krátkého dotazníku, který není nikterak časově náročný. Dotazník prosím vyplňujte do 31. 10. 2018.

Pokud si nedokážete pod pojmem Kreativní vouchery stále představit konkrétní výstupy, inspirujte se případovými studiemi z již zmiňovaného Jihomoravského kraje.