Sokolovská chemička Synthomer a.s. od roku 2021 posiluje svoji roli v oblasti zákaznického servisu

13.07.2021

Hlavním pilířem práce zákaznického servisu je především každodenní komunikace se všemi účastníky, kteří se podílí na procesu obchodu, v jehož středu stojí na prvním místě zákazník. Úkolem zákaznického servisu je zpracování objednávek od přidělených zákazníků. Jedná se o standardní objednávky, jejichž přeprava se uskutečňuje po silnici, železnici či exportní objednávky, jejichž přeprava se realizuje lodí, výjimečně i letadlem.

Ing. Ludmila Sičáková, vedoucí dodavatelského řetězce, vysvětluje: „5 důvodů, proč právě náš závod v Sokolově“. Tady jsou:

1 – Jsme zkušený tým, který spravuje objednávky, poskytuje podporu a řeší zákaznické požadavky, ať je to zákazník z Evropy, Asie či Ameriky již od roku 2003.
2 – Zákaznický servis tvoří dlouholetí profesionálové v oboru, ale také absolventi středních či vysokých škol, které zaučujeme a seznamujeme s našimi procesy, systémy a standardy.
3 – Jsme připraveni poskytnout našim zákazníkům maximální podporu. Zákazník očekává vždy špičkovou zákaznickou podporu a komunikaci, kterou jsme schopni nabídnout. Pro Karlovarský kraj a pracovní uplatnění je tohle dobrá příležitost prokázat kvality mimo tradiční obory, jako je lázeňství.
4 – Ovládáme světové jazyky. V globální skupině Synthomer je oficiálním jazykem angličtina, ale my máme v týmu i reprezentanty zákaznického servisu, kteří mluví dalším z cizích jazyků – německý, španělský, francouzský, ruský aj. Díky každodenní praxi se kolegyně a kolegové zdokonalují v obchodní komunikaci a odborné terminologii. Navíc mohou absolvovat interní jazykové kurzy a společnost přispívá i na externí jazykové kurzy.
5 – Spolupracujeme napříč skupinou Synthomer stejně jako s našimi týmy v Sokolově. Zákaznický servis poskytuje komplexní podporu, konzultuje specifika pro jednotlivé země, kde naši zákazníci sídlí. Je to tedy velice pestrá a dynamická práce. Navíc poznáte mnoho lidí napříč oblastmi (logistika, výroba aj.) i kontinenty.“ A samozřejmě hlavním úspěchem dobrého fungování zákaznického servisu je týmová spolupráce.

Evropský zákaznický servis bude v budoucnu tvořit až tři desítky zaměstnanců.